Cviky na potenci, erekci a výkonnost

Cvičení pro posilování svalů pánevního dna jsou speciální techniky, které mohou významně zvýšit pevnost erekce a prodloužit sexuální výkonnost. 

Jednoduchý cvičební program zaměřený na střed těla a další části výrazně zvýší sexuální prožitek. Přináší mnoho výhod a je velmi snadné provádět cvičení kdekoliv a kdykoliv, aniž by někdo tušil, co zrovna provádíte.


Stáhněte si cvičební manuál ZDARMA na váš e-mail (dole na stránce)


Úkoly pánevního dna

Pánevní dno je velmi důležitou součástí v životě muže i ženy. Svaly pánevního dna udržují pohromadě všechny vnitřní orgány. Také mají na starosti správné držení těla. Pokud jsou silné, výsledkem je krásná a vzpřímená postava. Tohoto poznatku využívá například metoda cvičení "Pilates". Pánevní dno obsahuje tři skupiny svalů (PC, IC, BC). Ty jsou uspořádány ve vrstvách a svojí souhrou neustále uzavírají pánevní oblast. Pánevní dno utváří správnou míru nitrobřišního tlaku, jehož následkem je stabilizována páteř v oblasti beder.

Jak posílit svaly pánevního dna?

Technik na posílení pánevního dna je několik. Znalci doporučují jógu a meditační techniky. Pánevní dno je centrem životní síly a vitality. V globálu lze říci, že jakákoliv pohybová aktivita přispívá k silnějšímu pánevnímu dnu. Kegelovy cviky jsou jednoznačně nejlepší a odzkoušenou variantou na posílení svalů pánevního dna. Navíc jsou velice jednoduché. Každý je schopen zvládnout tuto techniku během několika málo okamžiků.

Svaly zapojené do sexu fungují jako kterékoliv jiné svaly v těle. Pokud nebudou pravidelně zatěžovány, budou chátrat. Masturbace je sice fajn, ale nelze ji úplně počítat do procvičování sexuálních svalů. Neposiluje tolik pánevní dno a PC sval. Snad jen orgasmus ano, zvláště u žen. Ale na sexuální atletiku je potřeba o něco více práce a úsilí.


Cvičení posílí výdrž i sexuální kondici

V zásadě jsou dvě skupiny svalů, na které je třeba zaměřit pozornost pro lepší sexuální výkony:

  • Svaly pánevního dna - umožňují lepší prožitek orgasmu a oddálení ejakulace.
  • Svaly trupu - břicho, paže a pomocné svaly. Pevné břišní svaly umožní udržet rytmus při sexu bez známek únavy.

Cvičení přinášejí výhody pro muže i jejich partnerky. Jinými slovy jednoduchý cvičební program zaměřený na střed těla a další části (stačí i 10 - 15 minut denně) plus Kegelovy cviky výrazně zvýší sexuální prožitek.


Co jsou Kegelovy cviky?

Cviky vynalezl dr. Arnold Kegel v roce 1940, aby pomohl ženám zúžit vagínu po porodu. Kegelovy cviky nejsou jen pro ženy, muži mohou z jejich užitku čerpat zrovna tak. Cvičení je výborným způsobem, jak zlepšit celkové zdraví a erekci penisu. Zároveň přispívá k prodloužení výdrže při sexu.

Svaly pánevního dna u muže i ženy jsou velmi podobné. Jsou nataženy od kostrče ke stydké kosti. Tvoří tak jakousi podlahu ze svalů. PC sval podepírá pánevní orgány, drží orgány břicha a podporuje páteř při držení těla.

Kegelova metoda je rozdílná od ostatních cvičení. V tomto případě jde o posilování kosterního svalstva - toho vnitřního, které není vidět.


Jaké jsou výhody Kegelových cviků?

Cvičení PC svalů je výhodné pro muže i ženy na cestě za lepším sexuálním životem. Mezi další bonusy pak patří:

  • Zdravější PC svaly díky Kegelovým cvikům dávají lepší erekci.
  • Erekce je trvalejší díky lepšímu průtoku krve penisem.
  • Síla a mohutnost ejakulace bude vyšší.
  • Nepřímé zvětšení penisu díky lepšímu průtoku krve.
  • Uvolnění napětí břicha - stresová inkontinence.
  • Lepší kontrola nad ejakulací dává lepší výdrž.
  • Zdravější prostata.

Stáhněte si cvičební manuál zdarma

"Jak provádět Kegelovy cviky?"